PŁATNOŚCI

O ile nie ustalono inaczej zapłata następuje do dnia wysyłki towaru.

PayU
Zapłata poprzez system zintegrowanych płatności online. Zaletą tego rodzaju płatności jest szybkość i wygoda obsługi.

Płatność za pobraniem
Gotówka przy odbiorze – wybór ten oznacza, że decydujesz się na zapłatę „za pobraniem” u kuriera.
Dodatkowy koszt to 5,00zł do każdej paczki do 30kg

WYSYŁKI

Nasz kurier
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Koszt przesyłki: 19,00zł netto za paczkę do 30 kg. (ok. 1800 szt smyczy z karabińczykiem, dokładna waga zależy od użytych akcesoriów)
Przesyłka za pobraniem: dodatkowo 5,00zł do każdej paczki do 30kg
Przesyłka DPD z dostawą do godziny 9:30: dodatkowo 60,00zł do każdej paczki do 30kg (dostępne dla wybranych kodów pocztowych)
Przesyłka DPD z dostawą do godziny 12:00: dodatkowo 30,00zł do każdej paczki 30kg (dostępne dla wybranych kodów pocztowych)
Przesyłka DPD z dostawą na sobotę: dodatkowo 15,00zł do każdej paczki 30kg (dostępne dla wybranych kodów pocztowych)

Termin dostarczenia przesyłki wynosi standardowo ( dla większości przesyłek) 1 dzień roboczy (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy)
Nie jest to jednak termin gwarantowany! – termin niepodlegający reklamacji to 3 dni robocze. Nasza firma nie odpowiada za opóźnienia powstała z winy firmy transportowej.
Gwarantujemy wyprodukowanie towaru i dokonanie wysyłki do umówionego dnia, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w transporcie; w szczególności klient nie ma możliwości odmowy odbioru towaru lub jego zwrotu z powodu opóźnień w transporcie. W przypadku transportu paletowego termin standardowy dostarczenia to 1-2 dni robocze, ale on sięgnąć 4 dni roboczych.

Podane informacje dotyczą wysyłek krajowych na terenie Polski.

Podane ceny są cenami netto.

Przesyłka NO-NAME
Istnieje możliwość wysyłki no-name bez naszych oznaczeń, wymagane jest podanie adresu dostawy, w polu nadawca będzie widoczny Państwa adres

Twój kurier
Istnieje możliwość przysłania po odbiór własnego kuriera, ale w przypadku innych firm niż DPD i GLS czas produkcji wydłuża się o jeden dzień.
Do faktury VAT zostanie doliczona opłata manipulacyjna w wysokości 10zł netto za obsługę obcego kuriera.
List przewozowy powinien być przesłany do nas maksymalnie do godz. 10:00 w dniu wysyłki, w przeciwnym wypadku nie gwarantujemy wysyłki w danym dniu.
!!! Adres odbioru przesyłek to: gąsienica.pl s.c., ul.Zakopiańska 81, 34-424 Szaflary

Uszkodzenia towaru w transporcie
Towar musi być sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera – w szczególności klient zobowiązany jest sprawdzić, czy nie ma widocznych uszkodzeń opakowania i towaru i zgłosić to na odpowiednim formularzu w obecności kuriera dostarczającego towar oraz niezwłocznie powiadomić nas pisemnie.

Wstrzymanie wysyłek
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania wysyłki zamówionego towaru, w przypadku braku zapłaty za obecne lub poprzednie zamówienia do czasu całkowitej zapłaty zobowiązań klienta.

TERMINY REALIZACJI

Standardowy
Standardowy termin realizacji większości produktów to 5 dni roboczych (szczegółowe terminy podane są na stronach z danym produktem) liczony od momentu zatwierdzenia przez Państwa przesłanej przez nas wizualizacji!!! oraz dokonania płatności a nie od momentu złożenia zlecenia.
Jeśli zatwierdzenie to następuje po godzinie 12:00 czas liczony jest od następnego dnia roboczego.
Wysyłka następuje 5 dnia roboczego.
Termin realizacji nie uwzględnia czasu wysyłki.

Ekspresowy
Istnieje opcja produkcji ekspresowej, płatna dodatkowo 20% od wartości zamówienia.
Przed złożeniem zamówienia Klient musi każdorazowo zapytać o taką możliwość.
Ekspresowy termin realizacji to 3 dni robocze, liczony od momentu zatwierdzenia przez Państwa przesłanej przez nas wizualizacji oraz dokonania płatności.
Jeśli zatwierdzenie to następuje po godzinie 12:00 czas liczony jest od następnego dnia roboczego.
Wysyłka następuje 3 dnia roboczego.
Termin realizacji nie uwzględnia czasu wysyłki.

REKLAMACJE

Czas na pisemne zgłoszenie reklamacji ilościowych to 7 dni od momentu otrzymania towaru a reklamacji jakościowych to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Państwa towaru. Gąsienica.pl S.C. może zażądać zwrotu reklamowanego towaru w celu weryfikacji i jest zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni.
Nie ma możliwości zwrotu towaru w przypadku nie doręczenia przez kuriera przesyłki na czas.
Zamawiający ma obowiązek sprawdzić, czy dostarczony towar jest zgodny z zatwierdzonym do produkcji projektem.

Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i zaakceptowania przesłanej przez nas wizualizacji (w szczególności kolorystyki, użytych akcesoriów, szerokości taśmy). Nie odpowiadamy za błędy na wizualizacji po dokonaniu akceptacji przez klienta – w takich przypadkach nie uwzględnia się reklamacji.
Na wydruku kolor Pantone może różnić się o +/1 odcień od założenia i nie stanowi to podstawy do reklamacji.
W trakcie nadruku taśma delikatnie się porusza i dopuszczalne jest przesunięcie +/-1,0mm (góra/dół)) – nie podlega to reklamacji.
Gąsienica.pl S.C. ponosi odpowiedzialność do fakturowej wysokości wartości zamówienia, nie odpowiada za koszty utraconych przez klienta korzyści.