PŁATNOŚCI

O ile nie ustalono inaczej zapłata następuje do dnia wysyłki towaru.

PayU
Zapłata poprzez system zintegrowanych płatności online. Zaletą tego rodzaju płatności jest szybkość i wygoda obsługi.

Płatność za pobraniem
Gotówka przy odbiorze – wybór ten oznacza, że decydujesz się na zapłatę „za pobraniem” u kuriera.
Dodatkowy koszt to 5,00zł do każdej paczki do 30kg

WYSYŁKI

Nasz kurier
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Koszt przesyłki: 19,00zł netto za paczkę do 30 kg. (ok. 1800 szt smyczy z karabińczykiem, dokładna waga zależy od użytych akcesoriów)
Przesyłka za pobraniem: dodatkowo 5,00zł do każdej paczki do 30kg
Przesyłka DPD z dostawą do godziny 9:30: dodatkowo 60,00zł do każdej paczki do 30kg (dostępne dla wybranych kodów pocztowych)
Przesyłka DPD z dostawą do godziny 12:00: dodatkowo 30,00zł do każdej paczki 30kg (dostępne dla wybranych kodów pocztowych)
Przesyłka DPD z dostawą na sobotę: dodatkowo 15,00zł do każdej paczki 30kg (dostępne dla wybranych kodów pocztowych)

Termin dostarczenia przesyłki wynosi standardowo ( dla większości przesyłek) 1 dzień roboczy (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy)
Nie jest to jednak termin gwarantowany! – termin niepodlegający reklamacji to 3 dni robocze. Nasza firma nie odpowiada za opóźnienia powstała z winy firmy transportowej.
Gwarantujemy wyprodukowanie towaru i dokonanie wysyłki do umówionego dnia, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w transporcie; w szczególności klient nie ma możliwości odmowy odbioru towaru lub jego zwrotu z powodu opóźnień w transporcie. W przypadku transportu paletowego termin standardowy dostarczenia to 1-2 dni robocze, ale on sięgnąć 4 dni roboczych.

Podane informacje dotyczą wysyłek krajowych na terenie Polski.

Podane ceny są cenami netto.

Przesyłka NO-NAME
Istnieje możliwość wysyłki no-name bez naszych oznaczeń, wymagane jest podanie adresu dostawy, w polu nadawca będzie widoczny Państwa adres

Twój kurier
Istnieje możliwość przysłania po odbiór własnego kuriera, ale w przypadku innych firm niż DPD i GLS czas produkcji wydłuża się o jeden dzień.
Do faktury VAT zostanie doliczona opłata manipulacyjna w wysokości 10zł netto za obsługę obcego kuriera.
List przewozowy powinien być przesłany do nas maksymalnie do godz. 10:00 w dniu wysyłki, w przeciwnym wypadku nie gwarantujemy wysyłki w danym dniu.
!!! Adres odbioru przesyłek to: gąsienica.pl s.c., ul.Zakopiańska 81, 34-424 Szaflary

Uszkodzenia towaru w transporcie
Towar musi być sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera – w szczególności klient zobowiązany jest sprawdzić, czy nie ma widocznych uszkodzeń opakowania i towaru i zgłosić to na odpowiednim formularzu w obecności kuriera dostarczającego towar oraz niezwłocznie powiadomić nas pisemnie.

Wstrzymanie wysyłek
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania wysyłki zamówionego towaru, w przypadku braku zapłaty za obecne lub poprzednie zamówienia do czasu całkowitej zapłaty zobowiązań klienta.

TERMINY REALIZACJI

Standardowy
Standardowy termin realizacji większości produktów to 5 dni roboczych (szczegółowe terminy podane są na stronach z danym produktem) liczony od momentu zatwierdzenia przez Państwa przesłanej przez nas wizualizacji!!! oraz dokonania płatności a nie od momentu złożenia zlecenia.
Jeśli zatwierdzenie to następuje po godzinie 12:00 czas liczony jest od następnego dnia roboczego.
Wysyłka następuje 5 dnia roboczego.
Termin realizacji nie uwzględnia czasu wysyłki.

Ekspresowy
Istnieje opcja produkcji ekspresowej, płatna dodatkowo 20% od wartości zamówienia.
Przed złożeniem zamówienia Klient musi każdorazowo zapytać o taką możliwość.
Ekspresowy termin realizacji to 3 dni robocze, liczony od momentu zatwierdzenia przez Państwa przesłanej przez nas wizualizacji oraz dokonania płatności.
Jeśli zatwierdzenie to następuje po godzinie 12:00 czas liczony jest od następnego dnia roboczego.
Wysyłka następuje 3 dnia roboczego.
Termin realizacji nie uwzględnia czasu wysyłki.

REKLAMACJE

Czas na pisemne zgłoszenie reklamacji ilościowych to 7 dni od momentu otrzymania towaru a reklamacji jakościowych to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Państwa towaru. Gąsienica.pl S.C. może zażądać zwrotu reklamowanego towaru w celu weryfikacji i jest zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni.
Nie ma możliwości zwrotu towaru w przypadku nie doręczenia przez kuriera przesyłki na czas.
Zamawiający ma obowiązek sprawdzić, czy dostarczony towar jest zgodny z zatwierdzonym do produkcji projektem.

Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i zaakceptowania przesłanej przez nas wizualizacji (w szczególności kolorystyki, użytych akcesoriów, szerokości taśmy). Nie odpowiadamy za błędy na wizualizacji po dokonaniu akceptacji przez klienta – w takich przypadkach nie uwzględnia się reklamacji.
Na wydruku kolor Pantone może różnić się o +/1 odcień od założenia i nie stanowi to podstawy do reklamacji.
W trakcie nadruku taśma delikatnie się porusza i dopuszczalne jest przesunięcie +/-1,0mm (góra/dół)) – nie podlega to reklamacji.
Gąsienica.pl S.C. ponosi odpowiedzialność do fakturowej wysokości wartości zamówienia, nie odpowiada za koszty utraconych przez klienta korzyści.

Uwaga!

Szanowni Państwo! Od września 2022 obowiązuje nowy cennik.

Dear Sirs! Please be informed that a new price list applies from September 2022